تازه های پزشکیکنگره ها و همایش های خارجیهمایش ها و کنگره های پزشکی

آغاز بکار کنگره پریودونتولوژی ( لثه و ایمپلنت) در تهران

بیست و یکمین همایش بین المللی ‌انجمن علمی پریودونتولوژی ایران با حضور پرشور دندانپزشکان کشور،  امروز  ۲۶ مهرماه۱۴۰۱  در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد.میهمانان، سخنرانان داخلی و خارجی از صبحگاه امروز در برنامه علمی پیش کنگره حضور یافته و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
  در این همایش عناوین پانل ها بگونه ای انتخاب شده است که مبتنی بر مشکلات موجود در حیطه پریودونتولوژی و ایمپلنتهای دندانی باشند. همچنین بجای ارائه سخنرانی توسط تک تک سخنرانها، عمده پانل ها بصورت پانل خبرگان، بحث و گفتگو است بگونه ای که موضوعات بروز و جذاب در این حیطه مورد بحث توسط اساتید بنام و مطرح بین المللی و داخلی مطرح گردد. 
حضور پروفسور ترپ “Turp”  رییس بخش T.M.G دانشگاه زوریخ، پروفسور طالبی استاد پریودونتولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و همراهی آنلاین پروفسور “زوچلی” استاد برجسته دنیا از ایتالیا و پروفسور “اسکولیان” رییس دپارتمان پریو اروپا، همچنین استادان و سخنرانان از دانشگاه های کشور در روزهای کنگره بر غنای علمی آن خواهد افزود.
در این دوره  برنامه های علمی بگونه ای طراحی شده اند تا هر روز یک “تم” مشخص داشته و موضوعات تمام پانل های آن روز در رابطه با همان تم باشند. در هر روز ۳ تا ۵ پانل خبرگان برگزار می شود. در این پانل ها اساتیدی که در آن زمینه خاص پژوهش های گسترده دارند و یا از لحاظ بالینی مهارت زیاد دارند، دعوت شده اند تا در مورد آن موضوع مشخص بحث و تبادل نظر کرده و در انتهای پانل آن موضوع توسط مدیر پانل جمع بندی خواهد شد. روز سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ عمده پانل ها در رابطه با موضوع بافت نرم است.پانلهای روز چهارشنبه ۲۷ مهر در زمینه مشکلات پریودنتال (لثه)، اهمیت حفظ دندان، و مشکلات مرتبط با بافت اطراف ایمپلنتهای دندانی است. روز پنجشنبه مباحث مرتبط با تکنیک های مختلف بازسازی استخوان مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.پانل های روز جمعه ۲۹مهر در رابطه با مشکلات مربوط به لثه و بی دندانی در نواحی زیبایی می باشند.علاوه بر پانلهای مذکور دراین کنگره تعدادی کارگاه های هندزان و کورس های آموزشی جهت آموزش های تخصصی تر برای دندانپزشکان و متخصصین رشته های پریودونتولوژی و جراحی فک طراحی شده است. امید است که این برنامه علمی در پیشرفت دانش دندانپزشکان موثر واقع شود.

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن