اخبار صنفی پزشکیاخبار صنفی داروئیهمایش ها و کنگره های پزشکی

اولین نمایشگاه مدوفارم با موفقیت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدوفارم، اولین همایش جامع کووید ۱۹ و نمایشگاه دستاوردهای دارویی و تجهیزات پزشکی کشور با عنوان مدوفارم از روز چهارشنبه بیستم اردیبهشت سال جاری بمدت سه روز با همراهی سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ برگزار شد و با استقبال پرشور پزشکان و سایر دست اندرکاران حوزه سلامت مواجه شد.

مدوفارم، موفق به جذب حدود دو هزار پزشک با امتیاز بازآموزی ۹ امتیاز ( جمعا در ۳روز ۲۷ امتیاز ) در قالب ۱۴ پنل تخصصی با موضوعات مختلف کووید ۱۹ و تشخیص آزمایشگاهی، تازه‌های ویروس‌شناسی در کووید ، قصور پزشکی در دوران کرونا، کووید و پوست، به‌روزرسانی درمان‌های بستری و سرپایی بیماران مبتلا به کووید ، قلب و کووید ،‌ عوارض نورولوژی کووید، واکسیناسیون کووید، تظاهرات گوارشی و کبدی کووید و پساکووید، کووید در اطفال، اختلالات غددی در بیماری کووید، پیامدهای کووید در بارداری و نوزادی شد و در این رویداد علمی و ارزشمند اساتید سرشناس پزشکی اقدام به ارائه جدیدترین مباحث علمی کردند.

همزمان با برگزاری مدوفارم، از شرکت های واکسن سازی برکت، سیناژن، موسسه انستیتو پاستور ایران، شرکت واکسن سازی فخرا، شرکت واکسن سازی نورا و موسسه واکسن سازی رازی تقدیر شد.

افزون بر این از خانواده شهدای مدافع سلامت شامل خانواده شهید محمود پویانی، خانواده شهید دکتر مجید شریفی نیا، شهید دکتر مهدی صالحی و خانواده شهید علی فعال بارو هم تقدیر شد.

همچنین در این مراسم از زحمات خبرنگاران حوزه سلامت به دلیل سهم مهم آنها در اطلاع رسانی اخبار مرتبط با کووید ۱۹ ارزشمند و شایسته تقدیر شناخته و از خبرنگاران حوزه سلامت در خبرگزاری های ایرنا، مهر، فارس، ایسنا، دانشجو، باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه ایران، سپید و پایگاه اطلاع رسانی دوشنبه های دارویی قدردانی شد.

همزمان با این همایش، اولین نمایشگاه تخصصی مدوفارم به مساحت دو هزار متر با حضور بیش از ۳۰ شرکت دارویی و تجهیزات پزشکی از قبیل شرکت های دارویی برکت، سیناژن و تولیدکنندگان و ارایه دهندگان تجهیزات پزشکی و همچنین دانشگاه های علوم پزشکی با موفقیت برگزار شد که مورد استقبال بیش از دو هزار پزشک حاضر در همایش و نیز سایر پزشکانی که از بیرون از همایش حضور پیدا کردند، قرار گرفت.

گفتنی است اولین مدوفارم ایران در سالن همایش های ایران مال برگزار شد و دکتر سید موید علویان، رئیس سازمان نظام پزشکی تهران به عنوان رئیس همایش و  دکتر داوود یادگاری به عنوان دبیر همایش ایفای نقش کردند و اساتید حوزه های مختلف پزشکی به عنوان سخنران، در این گردهمایی حضور بهم رساندند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن